script type="text/javascript" src=""> Emilija Romaité♥' -

har fett boring..


Hejsan !

Jag vet jag har varit världens aktivaste person idag.. eller kanske inte, men jag vaknade halv 10 av att mamma ringede på min mobil, o jag hade bara vibration på, asså ? :o men iaf hon skulle resa bort idag, så hon frågade vilken tid Anna o Mooa skulle hämta mig och så frågade hon om hon skulle komma hit och säga hejdå osv. Så hon kom hit, jag pckade väskan, åt frukost osv. sa hejdå till mamma :/

halv 11 gick jag ut till pakeringen där Anna o Mooa hämtade mig, och vi drog till bowling-hallen och hämtade våra klott osv, :D sen biltur till Eskelstuna gick fort med musik i öronen. Direkt när vi kom till Bowlinghallen i Eskelstuna så gick vi och bytte och sen åt vi en macka.. efter de började vi spela DM, vi behöver inte ens snacka om hur det gick, eller jo det kan vi.. jag kom näst sist :D sen åkte vi hem, gjorde ingentin hemma, åkte till ica med pappa och handlade godis, sen har jag bara suttit och närdat dator och tv..

Imorgon, blir det nog mest en slapp dag, plugga, städa och sova, haha :) nej men får se, har ju omprov och redovisning på tisadg :)  hur har ni haft det idag ?
Har ni sett min nya header ? och presentation ? om inte titta, ser du den inte? uppdatera sidan eller tryck på ctrl+f5 :D

nej, nu ska jag nog sova, ha det gött !
/Emilija med J.


Kommentarer
Postat av: Bella

sv: Inte än :)

2011-12-10 @ 23:01:38
URL: http://justinbstories.blogg.se/
Postat av: Chayenne - En av Sveriges skönaste unga mammabloggar.

sv: va kul att du är med och tävlar om dagens blogg! Hör av mig när vinnaren är utsedd :)

2011-12-10 @ 23:14:05
URL: http://sense.webblogg.se/



Du har väl ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0