script type="text/javascript" src=""> Emilija Romaité♥' -

Godis o TV :D

skulle kommit upp igår kvl..

Hejsan ! :)
Sitter och tittar på Junior eurovison (stav?) heja Litauen och Sverige ! :D Sverige ligger nu 4:a o Litauen ligger 6:a.. :/
Idag va jag ju på stan med mamma först sen drog vi till sporthallen för Silvija skulle spela innnebandymatch, gick ju inte sådär jättebra, men dom kämpade på riktigt bra !
Sen så var det A-Laget som spelade, dom vann med 11-8 tror jag (a) älskar deras entre :)
Sen så drog vi hem, stannade på ica och köpte godis :) Sen släppte jag och mamma av Silvija hemma och vi drog till lägenheten och hr ska jag slagga inatt :)
Så nu sitter jag här i en sjukt mjuk soffa, mamma i andra soffan, käkar godis och tittar på tv :D
bilder på dom få sakerna jag köpte kommer troligtviss upp om ett tah eller imorgon, men sjuk dålig kvalité -.-
ha det bra !
/Emilija med J.
Vi har ny bil, mamma bokstavligt ÄLSKAR den !

Kommentarer
Postat av: Bella

sv: Jag är 15 :)

2011-12-04 @ 15:01:41
URL: http://justinbstories.blogg.se/
Postat av: ellaolofsson♥

sv: haha jadu jag förstog nästan de att jag inte va den ända vem älsklar inte bilden liksom ? ;)

2011-12-04 @ 16:31:13
URL: http://ellaaolofsson.blogg.se/



Du har väl ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0