script type="text/javascript" src=""> Emilija Romaité♥' -

dålig bloggning..


Hejsan ! :)

ni har fått så otroligt dålig bloggning, förra veckan för att jag inte hade internet och i helgen eftersom att jag har haft ångest efter prover, det gick så jäkla dåligt, men det värsta som kan hända är ett omprov.. :/

Ni skulle få bilder på vad jag köpte igår.., men jag lxm råkade glömma allt i lägenheten för hade så brottom till bussen jag skulle åka med hem, för jag sov ju i lägenheten inatt, så otroligt skön sägen är där jag sov till 11.10 hade inte märkt att mamma åkt fören hon jag ringde mig och frågade om jag var vaken, som jag inte var, typ. Sen somnade jag om.

vaknade igen runt 12 ? käkade frukost sen nördade jag data tills jag kom på att jag skulle hoppa in i duschen och sen ta bussen hem eftersom att jag skulle städa mitt rum, som jag håller på med nu, typ. Sen ska jag nog plugga lite efter det sätta mig i soffan med en kopp té och titta på BECK :D .. om det vvisas idag (a)

Men nu ska jag fortsätta städa, bloggar nog mera lite senare !
puss hej !
/Emilija med J.


Kommentarer
Postat av: Anonym

När du har städat klart ditt rum.. kan inte du vissa hur det ser ut ? :)

2011-12-04 @ 17:06:20



Du har väl ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0