script type="text/javascript" src=""> Emilija Romaité♥' -

Camp Rock 2


Tjoo bree !

Haha, grymt trött, har suttit och tittat på Camp rock 2, asså jag älskar att sitta och titta på film helt ensam och skratta lite då och då.. forever alone..

Imorgon kanske det blir stan med lillsyrran, lite sådär smånice :) vänta lite här nu, jag menade ju idag klockan är ju efter 12 :p

hur hade ni tänkt att fira Nyår ?
Själv ska jag, mamma och Silvija till Runtunna till några kompisar, det kommer bli mycigt. Känner att jag är riktigt trött och stavar njaa, lite sådär.. så jag tänkte sova nu.. men vi hörs..

/Emilija med J.


- hahahahaha omg dör, tittade igenom gamla bilder och hittade denna.. typ exakt ett år sedan.. vi gjorde bilden, då behöver vi inte snacka om hur gamal bilden på mig är..

Kommentarer
Postat av: Ewe

Hahhaha Emilija fett mobbad de där med filmen :p

2011-12-31 @ 10:22:59
URL: http://kkungarnaa.devote.se



Du har väl ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0