script type="text/javascript" src=""> Emilija Romaité♥' -

14.37 - fett trött :)


Hejsan hoppsan !

Hihi, jag bloggade inte mer igår.. oopsi, men jag gick ner och tittade på tv, sen somnade jag runt tio, och imorse vaknade jag runt halv ett, jag va sjukt trött så jag gick och la mig igen.. vaknade för typ fem minuter sen och är fortfarande trött.. Men det släpper väl snart :)

Jag ska snart börja fixa mig :o för jag, mamma och Silvija ska bra till Runtuna (stav?) för att fira nyår, men några kompisar, det blir skoj :) hur ska ni fira nyår ? :)

Juste igår va jag på stan med min lilla älskade syrra, hon köpte en tröja.. som var förstor för både henne och.. mig :o och jag köpte ett par örhängen och en najsig ring :D Mby kommer bild senare, hihi pappa använder kameran nu.. och min webb är dum :(

Men nu ska jag sova igen och sen fixa mig.. vi hörs kanske senare :D fast  min mobil är också dum :( jag har laddat den med fem olika laddare i snart en vecka, men den är fortfarande stendöd :(

aja vi hörs :)
/Emilija med J.




- jag vet fett fina <3

Kommentarer
Postat av: moOa med två O.

nu and forever så hatar jag att du la upp bilden :'( <33

2011-12-31 @ 19:26:32
URL: http://mooasffoto.blogg.se/



Du har väl ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0