script type="text/javascript" src=""> Emilija Romaité♥' -

120 i IQ, känns ju..



Hejsan ! :D

Har pluggat nästan hela kvällen, förutom den senaste timmen, då jag tittat på Criminal mainds (stav?) jag har pluggat engelska, som ska redoisas på tisdag :D jag knaske gör spanska provet också, jag vet inte, får se :) har inte det som mål denna termin men kan göra det ändå om jag hinner :D

skolan har vart okej, började med att jag hade en tjurig morgon, en sån här morgon som alla kan ha, att man blir tjurig på typ allt och alla, men när jag kom till skolan till min underbara klass så släppte det :) så första passet satt jag med Nathalie och William, vi gjorde klart allt som behödes för redovisningen inför bilden :) andra passet hade vi redovisning av bilden - haha- :D Min grupp; Milla, Desse o Natha, intejuvade William's grypp; sofia, Carl, Adam och Julia, och sen tvärt om och sen så fick vi berätta om deras stad och dom om våran. Det va ju en lite speciell redovisning, har aldrig vart med om att i gjort så förut, haha. :D

Sen har jag jobbat engelska resten utav dagen förutom när jag har spanska kp efter lunch, då tränade jag lite spanskagramatik till spanska 10 provet. och sen tog jag tidiga bussen hem och började plugga.

det blev inge mer inlägg igår för när jag stod och lagade mat igår så känndes det som ett slag i huvudet och det började göra så jäkla ont att jag knappt orkade gå, hmm.. så jag gick och la mig vid 20.00 ? men somnade typ 20.30 eller något liknande.

Nu gjorde jag ett IQ test på FB för ett tag sen, resultatet 120..
ha det bra vi hörs imorgon, för nu ska jag sova, godnatt.



/Emilija med J.

Kommentarer
Postat av: issa - tjejrappare och låtskrivare

sv. tack :D kul att höra:D



hoppas du haft en bra dag: ) kram

2011-12-08 @ 22:21:04
URL: http://issabellek.blogg.se/
Postat av: frida

Tack så mycket, detsamma!<3

2011-12-08 @ 22:25:03
URL: http://fibis.blogg.se/
Postat av: Bea

Jaa :) ! Jag har precis blivit frisk typ :D , har jullov den 19 e :D ! Ska du kolla på idol ikväll, men tycker du ska vinna i sånna fall :) ??

Kram på dig :) !

2011-12-09 @ 12:42:07
URL: http://svettlukt.se



Du har väl ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0